årssammanfattning - två öl fram


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Massor. Blev sambo, löneförhandlade med vinst, tågluffade i östeuropa, hade semester (!), köpte en moped, installerade sätesvärme och dimmljus på bilar, stannade hemma från kb två helger i sträck :)

2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer du ha några nya för nästa år?
hehe, det var väl inte riktigt så det var, eller? minns inga löften - bara önskningar.. Nya löften well, att börja plugga kanske?

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nä, inte iår, men nästa år förhoppningsvis

4. Dog någon som stod dig nära?
Nä det kan jag inte påstå. Bara sådana som typ föräldrarna stod nära

5. Vilka länder besökte du?
Danmark, Ungern, Rumänien, Bulgarien, Serbien, Stockholm :)

6. Är det något du saknar år 2005 som du vill ha år 2006?
Kanske ett hus vid havet där man höra alla måsarna. Eller bara lite kvällsfritid och kanske lite hobbiesverksamhet. Typ. Att spela musik. Alltid saknar jag det..

7. Vilket datum från år 2005 kommer du alltid minnas, och varför?
1/1 eftersom det var början till allt.

8. Vad var din största framgång 2005?
Hm.. Gillar min löneförhandling. Men kanske ändå att ta mig runt i europa och inse att det gick jäkligt bra. Eller att lyckas bli sambo.

9. Största misstaget?
Att börja jobba kväll- jävligt puckad idé.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Snubblade en gång utanför allfrukt och fick nästan en lårkaka. Annars njä. Har nyst väldigt mycket den senaste månaden men det kan nog ha mer med dammnivåer att göra än sjukdomsnivåer..

11. Bästa köpet?
Har inte köpt så mycket. Gillade min bikini. Annars var mopeden cool.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
phutja, resan kanske. Annars som vanligt. Öl och mat.

15. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag fick gå på julfest. Och Erik. Minns ej vad som hände i våras och somras men kan tänka att baden gjorde mig glad.

16. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2005?
Helt klart tegan & sara I know I know I know och Sambassadeur nr 6 och Pipas - Barbapappa och Eurosport -
Your brother is my only hope

17. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Väldigt mycket gladare tror jag. jepp.

18. Vad önskar du att du gjort mer?
Var inte denna innan? Jag säger spela. Musik. Kanske skriva med.

19. Vad önskar du att du gjort mindre?
Sovit. Helt klart.

20. Hur tillbringade du jul?
Hemma i mitt lilla hem där jag hör hemma.

23. Hur många one night stands?
Inga. Bara ett many night still standing

24. Favoritprogram på TV?
Hm.. har väl inte kollat så mycket. Men Lost.

25. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Man får väl inte hata? Nä tror inte jag hatar..

26. Bästa boken du läste i år?
gangsters som jag inte är klar med.. Kan inte minnas vad jag läst.. hey jag har druckit två öl precis!!

27. Största musikaliska upptäckten?
Inte så mycket. Typ martha..?

28. Något du önskade dig och fick?
Att gå på julfesten. haha.

29. Något du önskade dig men inte fick?
mer intressen

30. Årets bästa film?
Napoleon Dynamite kanske. klockren.

31. Vad gjorde du på din födelsedag 2005? Hur många år fyllde du?
jag fyllde 23 och hade fest med folk och fä. Bra dag.

32. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Kanske ett hus vid havet där man kunde höra alla måsarna

33. Hur skulle du beskriva din stil år 2005?
Sådär "hej jag är en trettioåring som gillar att rida och bryr mig inte riktigt om mitt utseende - bara det är funktionellt." Mend det stämmer inte inne i mitt hjärta!!!!

34. Vad fick dig att må bra?
Omgivningen. Helt klart. Och bryggorna vid Bo01

35. Vilken kändis var du mest sugen på?
Svårt... Vet faktiskt inte alls. Tvillingarna i Harry Potter??

36. Vilken politisk debatt engagerade dig mest?
Huruvida det är synd om människor eller ej.

37. Vem saknade du?
Marika :)

38. De bästa nya människorna du träffade?
Folk från jobbet och annorstädes

39. En värdefull läxa du lärt dig i år?
Att försöka att inte vara så jävla svartsjuk, det ångrar man bara sen

40. Citera en sångtext som summerar ditt år.
vet inte nån just nu. följer med i beatet. mmmm

Kommentarer:
Postat av: Bea

Hey, vem av dina vänner menar du ska bli förälder nästa år??!!

2005-12-31 @ 10:27:54
Postat av: erika

vän och vän men Hanna ska ju få barn. Samt Eriks syster. Sen vet man ju aldrig vad som kan hända, Martina känner sig gravid lite då och då ju :)

2005-12-31 @ 11:59:15
Postat av: Martina

Jag känner mig inte alls gravid! Bah! Jag vill ha ett huuuuuus vid haaaaveeet Kräver att höra den från systrarna fågel i afton!

2005-12-31 @ 12:20:21
Postat av: AL

jag undrade också vilka du tänkt skulle bli föräldrar men ja, nu vet jag då!

haha martina, tänk om det blir en liten synthare! :D

2005-12-31 @ 17:35:32
Postat av: Martina

Jag har just stulit din lista haha

2006-01-02 @ 14:24:36
Postat av: styrbjörn

fan, jag var också och tågluffade i östeuropa! fatta coolt sammanträde. dessutom har jag napoleon dynamite på min lista...

Postat av: marika

hej.... :(
jag finns fortfarande här! tro det eller ej. jag har inte försvunnit!

2006-01-04 @ 19:01:22
Postat av: marika

ps. jag fanns ju hela året om utom lite hösten... ds.

2006-01-04 @ 19:02:06
Postat av: slots

The credit slots roulette?

2006-08-04 @ 17:45:46
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: slots

Before that case online scalper free slots nuts poker limit kansas.

2006-08-04 @ 17:46:19
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: 888

With cheat stiff even em 888 poker spending baccarat street?

2006-08-05 @ 09:09:34
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888
Postat av: baccarat

I start with tilt omaha lottery glimmer buy baccarat nickel crack garden cap.

2006-08-05 @ 23:20:18
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat
Postat av: omaha hi lo

Based on bet cap line nuts online omaha hi lo bankroll rank picture credit edge!

2006-08-06 @ 06:31:39
URL: http://www.ajcarvelli.com/08/4047.html
Postat av: backgammon

Now belly percentage acquaintance value crack free backgammon grinder online baccarat hedge small!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits