den kalla vinden och den varma

3 SAKER SOM JAG GILLAR:
sova tätt med annan kropp, läs Eriks
dadlar
när jag blir bekräftad och uppmärksammad

3 SAKER SOM JAG TYCKER ILLA OM OCH SOM SKRÄMMER MIG:
lathet
fundamentalism
krämer och salvor

3 VIKTIGA SAKER I MITT RUM:
sängen
mina skivor
min fönsterkarm

3 SLUMPVIS VALDA FAKTA OM MIG:
jag är förtjust i industrier och stora maskiner
jag har haft en fotvårta på min häl som plötsligt bara försvann och aldrig kom tillbaka
Jag tycker bättre om att vara under vatten än över

3 SAKER JAG VILL GÖRA INNAN JAG DÖR:
åka till Alabama o Las vegas
skriva en bok
få barn

3 SAKER SOM JAG KAN GÖRA:
köra bil
knyppla
spendera en hel dag med att inte göra nånting

3 SAKER SOM JAG INTE KAN GÖRA:
"röja undan"
spela piano
flyga

3 SAKER SOM JAG SÄGER MEST:
jag är hungrig
Vad ska jag laga för mat?
wazup?

3 KÄNDISFÖRÄLSKELSER:
Bill Murray
Jakob Eklund
Hon i six feet under som var ihop med Nate




Kommentarer:
Postat av: marika

jag har nariga läppar, barn alltså, deras fel. but oh, som jag älskar dom.

2005-11-08 @ 19:26:20
Postat av: andré

wohhoooo :)

2005-11-09 @ 20:40:22
Postat av: AL

ehh.. det va den där finskan som använde sig att mitt namn ovan...

nåväl... finnjävlen dillade även nåt om biltur, höhö...

2005-11-10 @ 12:02:21
Postat av: erika

jea vi får la se. ska på tur imorgon med erik, men kanske på lördag eller söndag. aight?

2005-11-10 @ 12:13:40
Postat av: AL

yeah! biltur, biltur, biltur!!! :D :D :D

2005-11-10 @ 21:34:51
Postat av: erika

klart vi ska på biltur. nån dag. ;)

2005-11-10 @ 22:40:07
Postat av: slots

Based on drop cage action bonus pairs online slots!

2006-08-04 @ 17:45:17
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: backgammon

For a start free backgammon road blackjack river event.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits