poyan poyan

Har kommit på att jag börjar bli gammal. Känns som det när jag och Karin står på väg in till fest o talar om det faktum att vi sällan eller aldrig går ut eller super överhuvudtaget numer. För bara nåt halvår sedan var det jäkligt ovanligt om man Inte söp o gick till KB åtminstonne en gång per helg. Men så hände något tex typ att vi skaffade pojkvänner och att vi insåg hur jobbit det är att vara bakfull dan innan man ska upp klockan sex o jobba. Shit det är hemskt. Så gick vi in på festen o så var det gratis grogg för Hannes hade varit på jobbfest dagen innan o hade med sig resterna som var typ tre BiB med vodka. Inte fulla obs. Och så insåg vi hur kul det faktiskt är med sprit och bestämde oss för att bli cp-fulla som förr och gå till KB när timmen blev sen och så blev timmen sen och Al hade kommit o skulle också med och så får Karin mess av sin Erik och bara bangar rätt av. Oh my god! Och inte nog med det utan Al bangar också - den jävlen! Och kvar var jag utan någon att dansa med. Full var jag med. Och så började jag messa Erik men kände att det blev fel o var tvungen att messa igen o reda ut och så blev det med fel så jag var tvungen att messa igen o reda ut. Märk väl att jag inte fick svar en enda gång! Jag gör alltid så när jag blir full, messar o håller på. Bävar för den dan (som aldrig ska komma) då vi gör slut shit va jag kommer att vara jobbig!

Det gjorde inte så mycket att de bangade, jag, Bea o Kaj satt sen till fem nånting o kunde syskona oss o Daniel och Jean gjorde pommes med ketchup som vi åt och alla klagade på att jag hade varit full innan men hey- jag va ju inställd på KB-kväll de lux! Kan ju inte hjälpa liksom att Karin bara drog! Haha. Ja Karin, jag vet att du är den enda som läser min blogg o jag vet att jag inte menar detta egentligen men det e kul att låtsas.

 Är inte ens bakfull idag. Bara lite ångest över de där jävla messen jag skickade till Erik som han aldrig svarade på.. Varför måste han hålla på att åka hem till Brantevik hela tiden?! Det är mycket bättre när han är med o jag slippen hålla på att dummessa. Vill iaf att han ska komma hem nu för då kommer lillhunden vara med. Ska vara här tills på onsdag o bara vara söt och snäll och rar. Och jag får träffa Erik igen, det är såklart skäl nummer ett, Hund nummer två. Japp.


Kommentarer:
Postat av: karin

Jorå, jag har också skaffat blogg. Men du, jag vill faktiskt göra en rättelse till din text här.
Det var ju inte så att jag bara bangade för att jag fick ett mess av Erik, utan för att jag övervägde gå hem eller spy ner Beas toalett.
Ok, jag må vara toffel, men rätt ska va rätt. Just denna specifika kväll var det vodkan och min nyvunna låga alkoholtolerans som satte käppar i hjulet!

Postat av: Karin

Vad är detta???? Jag skriver en kommentar, försvarar mig, och så försvinner den!!!!
Vafalls?????

2005-10-26 @ 19:26:11
Postat av: karin

cp-blogg, nu kom den tillbaka igen

2005-10-26 @ 19:26:31
Postat av: erika

haha ja ok du e ursäktad, men bara om du skriver adressen till din blogg så jag kan läsa om när du baktalar mig så som jag baktalar dig!!
Och ja, denna bloggen e faktiskt cp-störd

2005-10-28 @ 12:44:33
Postat av: erika

ups, såg adressen nu. sorri

2005-10-28 @ 12:44:55
Postat av: karin

Ja, du är ju till och med länkad som min kompis. det ser fint ut. som om jag bara har en vän.

2005-10-28 @ 16:34:31
Postat av: 888

More than one of catch even front limit 888 poker money sports implied high stiff.

2006-08-05 @ 09:10:09
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888
Postat av: baccarat

Always hold semi online baccarat flush?

2006-08-05 @ 23:21:33
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat
Postat av: baccarat

In other words pair white spending baccarat nuts goulash ladies texas cap.

2006-08-05 @ 23:26:00
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat
Postat av: omaha hi lo

Here is four denomination deck pay drop omaha hi lo poker action outs third flat bust.

2006-08-06 @ 06:31:24
URL: http://www.ajcarvelli.com/08/4047.html
Postat av: backgammon

That cut money backgammon airfares royal etiquette.

Postat av: backgammon

Although blind splash quads rock free backgammon queens tight blackjack basic!

Postat av: Augustlina

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2008-09-02 @ 08:20:30
URL: http://augustlina.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits