you must THINK

Glad i hågen gingo jag till musikaffären vid konserthuset för att köpa nya strängar till min fiol. Glad i hågen gingo jag hem för att installera strängarna på min fiol. Glada i hågen så som kalvarna första våren (eller möjligtvis Karin, red.anm) fick strängarna myror i benen - sträckte sig för allt vad de var värda, på min fiol. Men liksom barnen i blåsippesången, vilka modern varnat för vårens ombytlighet, drabbades de av hybris och en efter en sade de plong och gick av på mitten. Jag tänker inte berätta hur dyra de var, men en enda sak är säker - jag borde förbjudas att köpa saker och prylar. Detta börjar bli patetiskt. Funderar på att kanske köpa (eller kanske tillverka) en anteckningsbok där mina tabbar blir till lustiga anekdoter - festligt att ha i framtiden.
Snart bara en vecka kvar till Kreta, man tackar. Övningen i motorcykelåkning var ju fantastiskt lyckad och mitt sinne är både förväntansfullt och positivt. Allt ska nog bli bra. Allting ordnar sig. Bara jag håller mig borta från mammon. Over and out.

Kommentarer:
Postat av: karin

hahahahaha!! tur att du är en arbetande kvinna, tät som en kossa.
förresten, jag hånskrattar inte åt dig, jag anekdotskrattar.
Ikväll blir det politiskt café, jobbet är roligt. Jag är så yster!!!!

2006-04-11 @ 11:51:56
Postat av: Anonym

jag hånskrattar dock. Som tidigare sagt, Erika borde ha ett stående inslag i Plus.

2006-04-11 @ 14:10:04
Postat av: erika

hörru du anonyma person, kom inte här och stick opp!

2006-04-11 @ 17:45:37
Postat av: AL

jag skrattar med dig, inte åt dig! tänk på hur jävla pissförbannad jag hade blivit! ;D

2006-04-12 @ 12:46:56
Postat av: 888

Although ladies less online parlay card 888 slow nickel rack.

2006-08-05 @ 09:10:04
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888
Postat av: baccarat

No standoff bust double acquaintance free baccarat.

2006-08-05 @ 23:20:21
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits