frågor och svar -uppdaterad!

Ta närmaste bok, slå upp sidan 18, rad 4, vad står där?
 "främst i den politiska arbetarrörelsen."

Sträck ut vänster arm rakt fram, vad rör din hand vid?
En liten låda med dadlar i.

Utan att se efter vad är klockan nu?
22.22..... (22.25)

Vad såg du på TV senast?
Mysterious skin i fredags med Erik, Bea, Al, Karin OCH MARTINA

Vad lyssnar du på just nu?
Moneybrother - Falling in Love (with Christmas time)

När var du ute senast och vad gjorde du då?
För en timme sedan ungefär, var på väg hem från den afrikanska kören

Vad tittade du på innan du gjorde denna lista?
Lottens julkalender, Alfons blogg och Aftonbladet

Vad har du på dig?
Jeans, röd lång t-shirt och svart tröja över (+underkläder o strumpor)

Drömde du ngt i natt?
Ja det gjorde jag verkligen, det var nånting med julklappar som skulle köpas och sån ångest man har innan man blivit bedömd på en tenta..

När skrattade du senast?
För en stund sen när jag såg en film på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=NOZ7wNSWTeg

Vad finns på väggen där du sitter?
En bild på Elvis, en bild på vissna blommor vid ribban, tre vykort: en hare, en dam och en krokig typ i ett rum

Har du sett ngt konstigt på sistone?
Såg Zillén idag. Det var ganska konstigt efter alla dessa år..

Fortsättning följer..

Kommentarer:
Postat av: Bea

Men Martina då? Hon såg också på film hos dig i fredags! Ju!

Postat av: Tobias

Sa någon Zillén???

2006-12-12 @ 08:35:33
Postat av: karin

åh, zillén, han har jag inte sett sen vi stalkade littvet för många år sedan.

2006-12-12 @ 10:39:57
URL: http://karinkavalkad.blogspit.com
Postat av: erika

Noo! jag var helt säker på att jag hade skrivit hennes namn. Tyvärr är blogg.se så segt så jag kan inte lägga till heller. Gör det sen.

Zillén gick förbi mig och såg äldre ut och lite butter. Han kände inte igen mig men jag, jag kände minsann igen honom. Vacker som en solskensknopp!

2006-12-12 @ 11:24:10
Postat av: Anonym

Men jaaaag dåå?????? BUHUUUUUUUU

2006-12-12 @ 16:56:44
Postat av: Anonym

Jag alltså

2006-12-12 @ 16:56:55
Postat av: Martina

Jag.. eh

2006-12-12 @ 16:57:15
Postat av: Bea

Hahahahaha

2006-12-12 @ 17:57:49
URL: http://beaware.blogg.se
Postat av: Bea

wooohooo!! såg precis den årliga mc-touren med tomtar o glitter o allt!!

2006-12-12 @ 19:15:48
URL: http://beaware.blogg.se
Postat av: Bea

i alla fall: woohoo, jag fick se mc-karavanen i år igen!! glitter o luvor!! jahoo!!

2006-12-12 @ 22:38:25
URL: http://beaware.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits