is i fejjan

Hej, jag håller på att bli en av dem har jag märkt. Hu. Ni vet, de där freaksen som finns överallt. Någon går med kortbyxor fram till första snön, någon ska tvunget äta exakt samma sak var dag - och nog fan är det grönsaker och frukt som står på menyn. Människor som man tänker "ååååhh din satans friskusjävel spänn aav!" om. Och jag håller på, eller nej, jag har BLIVIT en av dem. Det handlar om att cykla till jobbet. Det har blivit en sån grej - bara för att jag cyklade hela förra vintern i snö och blask tillsammans med Erik (ja just det Erika, det var tillsammans med Erik, nu är du själv) så mååste jag cykla hela denna vintern med. Jag insåg igår natt när snön piskade i fejjan och jag kom hem dyngsur och med halsont att det ju faktiskt är rätt puckat av mig att cykla denna årstiden. Men ber jag någon om skjuts för det? Näädå jag ska nog visa dem! (Vilka dem? Erika, det är Ingen som bryr sig utom du själv!) Dessutom är det snart vår igen...

Nog om detta.

Mina glasögon har kommit men jag är alldeles för skraj för att de ska vara fula så jag vågar inte hämta dem. Sen hör det till saken att de glömde testa en sak i ögontestet och det tar en halvtimme ungefär och woupsi nu blev klockan för mycket idag igen.. attans.. Måste ju till jobbet sen.. Gör det imorgon.

Borde väl städa lite Iguess.. Det var mycket bättre i den andra lägenheten där Marika fick städryck varje dag och man kom hem till ett rent hem jämt. Nu måste jag hjälpa till. Dont like. Någon som vill bli hushållerska?



Kommentarer:
Postat av: Martina

Jag kan hushålla för 500 spänn i timmen, booze och fri tillgång till avocado!

2006-02-16 @ 14:38:18
Postat av: marika

och nu är det my man som kommer hem till en städad och diskad lägenhet, varje dag. :) och oftast med mat på bordet. fast idag blir det nog inte för jag har muskelvärk i hela kroppen, *yyyl och gnäll.

2006-02-16 @ 18:20:38
Postat av: marika

haha, martina, har du fortfarande crave (stavning=?? haha? ) för avocado.

2006-02-16 @ 18:22:05
Postat av: Martina

Alltid avocado i mitt hjärta.. Kanske lite mindre än förr dock men det är på väg tillbaks!

2006-02-17 @ 10:01:30
Postat av: AL

Jag kan faktiskt städa för 100 spänn i timmen och fri tillgång till martina.

dvs du behöver inte hålla mig med avocado eller sprit...

2006-02-17 @ 12:14:22
Postat av: erika

marika, du är ju sjuk jämt! Jag med visserligen, störig förkylning som ej vill släppa. Martina vad säger du, kan al få fri tillgång till dig? Du får en avocado i månaden?

2006-02-18 @ 14:46:45
Postat av: marika

jag vet, det är helt sjukt, (haha....) är nog fri från influensan nu, och pencelin kuren för urinen är slut så det är bara att be att den har försvunnit nu. no more drama in my life, haha
hoppas dom inte hittar något skit på onsdag när jag ska kolla cellerna

2006-02-20 @ 16:42:35
Postat av: marika

yl, har nu precis blivit frisk från influensan och kuren för urinen är slut och berom att det int eär konstigt på onsdag när jag ska kolla cellerna. (yllyl&gnäll&röv :) ) annars är allt finnemang, hur står det till??? jaG VILL HA VÅR SÅ MAN KAN SLÄPPA UT FÅNGARNA!

2006-02-20 @ 17:03:10
Postat av: marika

ups, det blrvg dubbel,m det SÅG jag icke.

2006-02-20 @ 17:03:56
Postat av: slots

If he slow slots hand cowboys strategies mechanic up?

2006-08-04 @ 17:45:55
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: 888

Sometimes standoff circle www 888 info pocket site parlay bank?

2006-08-05 @ 09:11:55
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888
Postat av: baccarat

Well free baccarat pocket bet semi cycle?

2006-08-05 @ 23:27:18
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits