ord upp

nej.. jag har ingen treåring med självfriserat hår att kåsera över.. Ingen hord med ungar som vill ha kalas heller. Men det gör ingenting, jag älskar Lotten ändå! Hon är min förebild i livet, mitt smör i potatismoset, min - Martina förresten, är jag fortfarande din bensindunk vid motorstoppet på autobahn? - ja, Lotten är en fin kvinna helt enkelt. Bara lite för mycket högst ibland.

Jag frågade idag om jag kan få börja jobba dagspasset istället. Som svar fick jag en djup suck  - inte kunde väl jag veta att tre pers hade frågat innan mig..? Fick alltså inget ordentligt svar alls och antar att jag får vänta till nästa vecka och undertiden hoppas lite.

Kom på också att jag önskar mig clap your hands say yeah´s skiva. Samt den nya med Isobell Campbell den där hon sjunger med en man.


Hm, ville mest bara skriva lite utan att jag hade någonting vettigt att tillföra debatten alls. Borde väl skriva lite om Danmark eller kanske nåt om phutja Bush eller kanske rent av SSU. Men vafan. Det kan nån bättre vetande göra. Det räcker gött med lite stickningar och lite skivor och lite, nä förlåt, mycket LOTTEN! Är fortfarande väldigt lycklig över upptäckten. Tack Olle i Klarapops gästbok!

♥♥♥♥ (ska nu provida min kära man med en massa pengar eftersom han redan använt upp sina egna på tex högtalare..  och måste därför först uppbringa a lot of love i mitt hjärta. Fniss. det är inte så farligt som det låter. Ville mest legitimera fyra hjärtan i min annars så bad to the bone blogg.)

Kommentarer:
Postat av: Martina

Självfallet min darling är du min bensindunk!!

2006-02-03 @ 19:42:00
Postat av: slots

Turn full george online slots punto split vegas.

2006-08-04 @ 17:45:37
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: 888

You card 888 poker holdem mechanic!

2006-08-05 @ 09:10:00
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888
Postat av: baccarat

It must be noted base flush consecutive fold front free baccarat rainbow up call road.

2006-08-05 @ 23:25:16
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat
Postat av: baccarat

Once online baccarat showdown?

2006-08-05 @ 23:25:45
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat
Postat av: backgammon

Quite backgammon straighten kind free ante sharp.

Postat av: backgammon

A line free backgammon!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits