ostajävulen

Grr vad denna dagen inte alls blir som jag tänkt mig. Stök och bök överallt. Gick ner med största lasset tvätt nånsin och finner fulla maskiner i tvättrummet samt en stackars nyinflyttad granne med livet uppochned och henne kunde jag ju inte bli sur på så jag fick vänta en timme, dvs nu är det dags att gå ner och sätta igång första makinen. Detta kommer att leda till att bara halva tvätten hinner tvättas eftersom tiden går ut om tre timmar. Suck. Och så hade jag en halvtimme över så jag stack bort till gammelRimi för att se om mitt paket var där eftersom det stod på hemsidan att den var kommen. Icke var den det. Ännu surare gick jag in och köpte en ostajävul eftersom allt pålägget är slut hemma. Och körde hem. Klockan är alltså tre och det enda jag åstadkommit ännu så länge är att jag har dammsugit golvet och flyttat in skrivbordet från sovrummet till vardagsrummet. Vilket betyder att det är extremt stökigt överallt. GAAAH. Snälla dag - ta slut.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits