Tråkhöst

Idag såg jag i tidningen att Jarvis har gjort en soloskiva och den hade fått fem sydsvenskan-hästar. Det är alldeles tokigt när artister som man lyssnade på under deras karriärers höjdpunkter kommer tillbaka och gör en såndär gammelskiva. Liksom för att knyta ihop säcken. Det är vid sådana tillfällen man märker att tiden går och att det faktiskt var mer än tio år sedan man började åka på festivaler och konserter och överhuvudtaget älska musik. Undrar vad trettonåringarna nu förtiden lyssnar på och undrar om de kan känna igen varandra stilmässigt på samma sätt som -96 när tex alla i min genre hade en stjärna under ögat eller från början tre under varje öga för att visa sin tillhörighet med BD. Japp, jag hade det med. Igårkväll tittade jag på alla mina planscher från den tiden och insåg att det inte dröjer länge innan de blir kitsch. Snart kommer man spela Yvonne och Bob hund på klubb I say. För att hedra de gamla rävarna har jag prytt vår sovrumsvägg med en kär gammal vän, Kalle i TSOOL. Ser ut såhär

kalle

Klockan är tre. Det har varit mörkt hela dagen och det gör mig så seg så att jag bara sitter och spelar konstiga spel på datorn. Och Bloggar. Och drömmer mig tillbaka till när det var soligt och varmt ute och man kunde åka på äventyr tillexempel till Öresundsbrofästet.

erika

Nu kan man inte det för det är så blött och mörkt och dystert och det man måste göra är att städa och plugga och ha tråkigt.. Speciellt när det ser ut såhär i köket. Blöö.

stök

Uppryckning, nu!!

gääsp.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

shit varu bloggar! jag önskar mig en digitalkamera i födelsedagspresent, om jag får det kanske min blogg får samma uppsving!
varför är jag borttagen från länklistan förresten? är det för att jag är tråk?

2006-11-08 @ 22:34:26
Postat av: aiz

jag skrev mitt namn men det försvann. jag skrev förra inlägget

2006-11-08 @ 22:34:51
Postat av: erika

nä det är för att du bytte adress.. Länken funkade inte längre och så orkade jag inte fixa så det var den nya. Sorry, ska fixa nån gång. Och ja, önska dig en kamera, det är guld!

2006-11-08 @ 22:53:17
Postat av: Ravnkaia

This site is professional and to the point.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits