Datorsalen

Sitter i skolan på långrast och har inget att göra. Så varför inte lära sig mac-datorerna, dvs fota sig själv på de festliga web-kamerorna! Jag måste erkänna att jag ångrar en smula att jag inte köpte mac, detta är ju det fräsigaste någonsin. Så snyggt! Se så det glöder i mina ögon.

Annars kan jag meddela att jag och mina klasskamrater är precis lika förstagluttiga som man är i alla stadier när man börjar något nytt.. Satt och åt med ett gäng i fikarummet i grodan ro (rocky haha) då det kom några tvåor och undrade om några platser var lediga. Jodå det är de sa vi. Men så fylldes det på och fylldes på och rätt var det var märkte vi att vi ettor på något vis hade trängts ut på kanten, tre pers. Tvåorna hade manglat sig in och var säkert åtta stycken. Hur fasen gick det till? Jo vi är mesiga nybörjare som inte vågar ta upp vår plats i rummet. PINSAMT.

12040-24



Kommentarer:
Postat av: Martina

När vi kommer så för fan FLYTTA PÅ ER! Annars åker ni ner i toan

2006-09-05 @ 22:08:40
Postat av: Bea

Det var ju det jag sa! Mac, Mac, Mac! Nu när min (mammas)dator börjar mecka så funderar jag på att börja Macka!

2006-09-06 @ 11:05:57
Postat av: karin

fasen, vilka böna du var i mac-glansen!
hur blev den afrikanska kören förresten? jag och tiger hade trevligt med en civiliserad, västerländsk fika.

2006-09-06 @ 11:50:39
Postat av: erika

hähä kören var helfestlig, får kanske ta ett inlägg om kvällen.. Västerländska fikor i all ära, men nu bor vi ju faktiskt på möllevången och tycker det där med ethno är en färgklick!

2006-09-06 @ 16:36:13
Postat av: Kajan

Haha! Någon som har provat att googla erikapik nån gång? Gjorde det för att leta reda på URL:en till bloggen, och se vad jag fann: http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,26886,00.html

2006-09-06 @ 22:16:16
Postat av: erika

hehe, det var fina tider.. back in the days.. erhm.

2006-09-06 @ 23:54:51
Postat av: Georgmiriam

You have done a great job with everything on this site. I Love your site


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits