Den dan då staden brann


Ey det brinner brinner. I Rosengård, ni vet där där det bara bor invandrare. Invandrare tycker om hiphop och förstår inte vad man säger om man inte säger det med hiphop. Det tycks Malmö stad iallafall tycka som satt ihop den sötaste och dummaste musikvideon någonsin. Det är så Bullen -89 så att det bara skriker om det. Ett gäng kids rappar om att "Det brinner i ett hus - Hela gatan står i ljus!" och om att man inte ska fälla benet på brandmannen som hoppar över en mur för att rädda din kompis. Ja Malmö stad, jag tror också att invandrarungarna i Rosengård kommer att sluta protestelda nu när det ligger en tung hiphopvideo ute på er hemsida.



....NOT! [naaat]

Länken finns
här

Kommentarer:
Postat av: Kristin

jag fattar inte alltså. mina nyckelord bara hamnar där automatiskt när jag publicerar!

Postat av: Linnea.

oh jeeeeesus! galet! det var så pinsamt så jag knappt kunde se den.

2007-04-22 @ 19:38:59
URL: http://philinea.blogg.se
Postat av: Kristin

jag tyckte dom var ganska gulliga faktiskt men det hade vart bättre om det var på eget initiativ från kidsen...

2007-04-23 @ 13:09:32
URL: http://volpina.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits