semestern

..gick i regnets tecken. Läste ut HP igår. Fantastisk - nä. Förväntat slut - ja. HP-underbar - japp! Sjöng med kören på Malmöfestivalen ikväll. Jobbade med Martina i Lund i morse. Snart börjar skolan igen men innan dess önskar jag jag mig lite mer av det där som var så frånvarande under sommaren. Tror egentligen det är lika bra att förvänta sig höst och morgondagen kommer därför att till en viss del spenderas på bibblan. Nya böcker tack! Tips tack!

För alla som inte har facebook kommer jag nu visa bilder från min och Eriks semester i Götet. Det var ett varv på Brännö som värmde våra hjärtan mest.

Nä det gjorde jag visst inte. Återkommer när Blogg.se är mer samarbetsvilligt, so long!

Dagens låt: 50 cent feat. Justin Timberlake - She wants it (Ayo Technology) Tobias, var är du när jag behöver dansa till cheesy hiphop m Justin som bäst?!


Kommentarer:
Postat av: Tobias

Sorry Erika, Ayo technology är för mycket för mig. Men min kompis Marcus tycker om den.

2007-08-21 @ 13:55:22

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits