I got my eyes on you

Har hämtat mina linser idag efter att först gått en liten kurs i att sätta in och ta ut dem. Sätta in dem var inte det lättaste för en blinkispingla med långa ögonfransar som mig, tog typ 20 min första gången! När jag äntligen var klar vinglade jag på ostadiga ben runt i stan för att hitta ett par snygga och billiga solglasögon. Fanns alltså inte. Snygga fanns men kostade trehundranånting, jag vill betala som mest 50 pix. Stack hem. Nu har jag haft dem i fyra timmar, som de sa att jag skulle, och hunnit konstatera att jag kan se bra ute i gatan men bara helsuddigt inne i datorn och boken. Ska ha dem hela veckan och kanske vänja ögonen och annars byta dem på återbesöket de planerade in till nästa torsdag. Utseendemässigt var det iallafall en kockren hit, (iallafall nu när jag ser helt suddigt haha), och jag kan tex ha luggen rakt ner istället för i nån konstig snelugg. Med glasögon på och lugg ner ser jag tres frireligiös ut..

Oh, bästa låten till skivan kom jag på nu och jag hoppas verkligen att jag hinner byta (deadline var igår) eftersom denna är den mest klockrena filmmusikslåten - alla kategorier! Kan dock inte avslöja vilken det är ännu och utlyser därför en ny tävling: Vilken låt snackar jag om? Vinst är "Ebones sommarlåtar 2007". Karin får inte gissa, och inte heller Martina. Och Kari, jag hade visst glömt den där förra vinsten, ska genast tillverka en vårskiva!

Ledtråd: kolla noga på bilden i förra inlägget..

Kommentarer:
Postat av: Bea

Ja, jag kommer iaf genast till att tänka på Easy Rider, med Eriks briller (som ett danskt barn på förskolan envisas med att kalla mina glasögon för) o Ottos glidarfärd (easy ride) i korgen.. Vilken låt vet jag dock inte..
Skönt att även du upplever linserna som inte helt superba; trodde nästan det var ngt fel på mina ögon.

Postat av: maja

gör som jag, jag rotade fram farmors gamla solisar! grymt tuffa :)

2007-06-27 @ 01:50:49
URL: http://majakarlsson.blogg.se
Postat av: karin

åhå, varför får inte jag gissa? jag vill! jag vill vinna.

2007-06-27 @ 18:13:12
Postat av: erika

haha jag skickade ju den till dig igår!!
Och bea: felfelfel

2007-06-27 @ 18:18:05
URL: http://erikapik.blogg.se
Postat av: karin

jag vet, det är ju därför jag skulle vinna!
först nu såg jag bd i rubriken och blev lite glad.

2007-06-27 @ 19:40:05
Postat av: erika

härligt! det är nästan på snudd att du vinner en ep/singel!

2007-06-27 @ 21:31:29
URL: http://erikapik.blogg.se
Postat av: AL

jag gissar på summer nights ifrån grease!

2007-06-27 @ 22:26:07
Postat av: erika

Al: FELFELFEL haha

2007-06-27 @ 22:32:53
URL: http://erikapik.blogg.se
Postat av: AL

jaja då är det fucking åmål och BD:s musik..

2007-06-27 @ 22:35:20
Postat av: erika

icke..

2007-06-27 @ 22:36:55
URL: http://erikapik.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits