tjuvlyssnat

På bibliotekets barnavdelning:

Pojke 1,5+ lunkar fram och gråter sitt allra mest hjärtskärande gråt: Läsa den.. uhuhuhhuuu, jag vill de pappa.. huuhhuuuuhu..
Pappan går bredvid: Nä vi ska inte läsa den, gå nu.
Pojken: UUUHHHUUUuhuhhhuuuuhuu, ja VILL ju det pappa..uuuhhuuhuhuhh (tårarna sprutar)

Jag tänker: Men för helvete, hur dålig kan boken vara - bara läs den för honom and get it overwith!!

Pojken snörvlar vidare: uUhuhUhuhuUhh....
Pappan uppgivet: Men jag kan ju inte Persiska..

Jag dör inombords av skratt.

Kommentarer:
Postat av: henrik

Hahahahahaha de va roligt

Postat av: Bea

Hahahaha, ja, det var roligt! (Också roligt att han "lunkar"!!)

2007-04-01 @ 11:35:21
URL: http://beaware.blogg.se
Postat av: Kristin

en gammal kursare till mig gjorde nåt liknande när hon var liten fast då handlade det om videobutiken och en porrfilm...

2007-04-01 @ 16:40:52
URL: http://volpina.blogg.se
Postat av: Anonym

Varför kommer alla pissiga låntagare alltid och lämnar en jävla massa böcker när jag precis städat ut???!! Jag vill skjuta dom. Men då hade jag inget jobb. Ingen snyggdoktor idag heller. Bajs

2007-04-02 @ 17:46:33
Postat av: Martina

säger jag alltså

2007-04-02 @ 17:47:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits