Bad

Igår var det badpremiär! Helt plötsligt blev det värsta sommaren, 23 grader i skuggan, och självklart måste man bada då. Tyvärr har jag inte legat i som jag borde och min beach 2007-kropp är inte riktigt trimmad ännu. Jag kommer därför inte visa några bilder på mig själv utan flashar Erik som dagen till ära fixade sig ett par jeanskortbyxor. Äntligen!!

Vi tog mopeden ner till stranden efter att ha köpt varsin falafel (de goda med aubergin i bredvid bibblan), och jag insåg när jag betraktade oss utifrån att vi tillsammans ser ut som två totala lantisar. Inte mig emot dock.. I love lantisar.

12040-258

Grodan Erik klipper jeans

12040-260

Framme på beachen.

Idag har jag cyklat till Torup och runt hela bokskogen ungefär. Tog två timmar och jag är fullständigt utmattad. Nästan. Men det var lovely och kontentan blivo: Mer sommar tack! Sommar är bäst, ingen protest! Stjärnstopp!

Kommentarer:
Postat av: Karin

haha, shiiiit, vad lik min pappa erik är på den där mopedbilden!!

2007-05-22 @ 19:44:46
Postat av: Kristin

Var det kallt då?

Postat av: erika

Nä helt varmt faktiskt! Fast det var ju på det grunda, låg o rullade som en säl liksom..

2007-05-23 @ 20:57:54
URL: http://erikapik.blogg.se
Postat av: Maria

Oh my gosh!! Du är min idol nu! (Imponeras asmycket av folk som inte bangar att bada tidigt.)

2007-05-23 @ 23:33:51
URL: http://myflowerlikelife.blogspot.com
Postat av: erika

oh man tackar! Jag som känner mig loosig eftersom söstra mi badade säkert en halv vecka innan mig..

2007-05-24 @ 00:51:17
URL: http://erikapik.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits