Tenta


Har en sista tenta kvar att skriva innan sommarlovet. Det är en gruppuppgift och vi ska tillsammans skriva 6-8 sidor. Jag har denna veckan skullat skriva en halv sida om medieplanering, ska vara färdig på måndag. Ännu så länge har jag skrivit en rad. På tal om att vara den lataste.

Erik och Olof har lagat tv-spelet med varmluftpistol men har ingen tv att spela på eftersom den efter sju veckor fortfarande är på lagning. De lånar min datorskärm och jag skriver på Eriks laptop. Musen går sönder och jag får använda den bökiga lilla fingerplattan. Merde. Erik och Olof sitter på varsin köksstol framför min dator och spelar tv-spel. Det ser fantastiskt roligt ut.

Hade jag haft en trädgård och ett hus hade jag gått ut nu och huggt lite ved och sen gått in igen och gjort en brasa. Sen hade jag suttit där och klappat min katt som jag också hade haft då. Sen hade jag varit lycklig.

Det är så jag brukar tänka när jag inte kan förmå mig att klämma ut hundra ord om medieplanering en lördagkväll.



Kommentarer:
Postat av: Kristin

Vi är nästan klara. Jag har skrivit två sidor om hylluppställning och nu verkar Ymke vilja göra resten själv. Inte mig emot. Borde vi inte leka nåt nån dag? Minigolf kanske?

Postat av: erika

Minigolf! Ja! I folkets park eller där vid Ikea?

2007-05-26 @ 19:14:16
URL: http://erikapik.blogg.se
Postat av: Karin

även jag sitter och pluggar en lördagkväll. förbereder en halvtimmes lång muntlig presentation. sjukt opepp.
vad har vi blivit?

2007-05-26 @ 21:10:16
Postat av: Kristin

var som! jag har inte spelat på minst 10 år. men har vart sugen väldigt länge...

2007-05-26 @ 21:22:29
URL: http://volpina.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits