But your hand is all sweaty!

Extremt lång dag, extremt lång vecka. Önskar jag var klar med utbildningen och hade ett jobb och bara kunde gå dit och ha kul. Jobba är kul. Glöm ej det. Är så trött så trött. Och svettig om händerna, vilket leder till svettigt garn när jag stickar. Vilket är kind of äckligt. Såg precis en film som hette Hot Rod, som handlade om en kille som ville bli stuntman. Det var en väldigt rolig film som jag skulle vilja rekomendera. Åtminstone för folk i min generation, tror jag. Skön humor, lite i Napoleon Dynamite-stajl.

Förresten (på tal om
Schyfferts film om företagsfest), om jag hade träffat Peter Settman på en företagsfest hade jag nog suttit hela kvällen och sagt: Kolla Ronny, striiipes!

...För det är så kul.

image450

Kommentarer:
Postat av: Martina

Hahaha! Detta var den bästa rubriken genom tiderna.

2007-11-14 @ 08:40:56
Postat av: AL

hoppas istället du får gå på fest med peter settman en dag!

2007-11-14 @ 11:18:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits