nu är måttet rågat!

Jävla grannjävlar! Jag skrev igår att vi inte har tvättat på över en månad. Mhm. Det betyder att vi har myycket tvätt. Idag var tiden mellan 14 och 18 ledig så jag har tvättat idag. Tvättade två maskiner och gick precis ned med nästa två stora ikeakassar med smutsigt. Och då är maskinerna upptagna! Någon har slängt ut min tvätt och lagt i sin egen. Det är inte bara det att "grannen" har smugit mellan mina två tvättar, nä hela bordet bredvid är fullt av tvätt som ska tvättas. Som alltså tillhör grannen. Fan va sur jag är. Skulle kunna slå, eller iallafall säga till på skarpen.

Det var ju en jäävla tur att jag hann tvätta all min tvätt iallafall. Stackars Erik.


AAARG. Nu ska jag gå och läsa Arga Artur, världens bästa argbok.

ÅÅÅhHh!!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits