opium för Erika


12040-454


Jag gillar ju inte ens tv-spel! Jag gillar ju bara dataspel som går ut på att väldigt långsamt plocka bort mahjongbrickor från en hög! Men nu är det kört. Har fallit djupt ner i ett svårt guitar-hero-beroende. De lux. Har spelat åtta timmar i sträck idag, och då har jag även hunnit med att gå i skolan OCH gå på kören. Dvs, all den resterande tiden har jag spelat guitar. Det är hemskt. Hemskt roligt.

Men det värsta är nog att vi inte har någon gitarr, vilket innebär att man måste använda sitt tangentbord och ha det som en gitarr i händerna. Det ser oerhört fånigt ut. Ännu värre är att jag och Erik alltså har spelet på varsin dator och sitter och spelar samtidigt, med hörlurar på, vilket måste se ännu fånigare ut.

Eller nä förresten, det allra värsta är nog att det i princip bara finns låtar med band som Tenacious D med i spelet. Och ändå är det roligt. Jag skäms ihjäl.

Kommentarer:
Postat av: Martina

Waaah! Vad kuuul! Jag vill vara med!

2007-11-20 @ 09:23:29
Postat av: maggie

skäms inte! jag har bara testat guitar hero på elgiganten och kunde inte riktigt ge mig hän, men jag kände potentialen. annars säger jag bara: singstar! love it.

Postat av: Moa

Haha! Don't feel bad. Min mamma är fruktansvärt hooked på det också, spelade jämt jämt i somras med mitt nioåriga kusinbarn, och har till och med föreslagit att vi ska skaffa det själva och spela ihop. Känns ju helt overkligt, hon som HATAR datorspel.

2007-11-20 @ 18:32:46
URL: http://hem.bredband.net/moalar
Postat av: Leifrebecca

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2009-08-11 @ 07:40:25
URL: http://leifrebecca.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits