Skåne Brinner

Jag tänkte på en grej angående att det brann i Landskrona och i Malmö igår kväll. Jag tänkte på det när jag läste om de stenkastande ungdomarna i Landskrona som störde brandmännen. Vi vet ju alla varför det blev så. Varför ingen kastade sten på brandmännen i Malmö. Nej, det berodde inte på att det brann på Potatisåkern istället för i Rosengård. Det berodde såklart på att ingen i Landskrona gjort en sånhär:



(Eller kanske berodde det på att det brann så sent i Malmö. Jag menar, vem fan vill gå ut och kasta sten mitt i natten när det blåser storm och är iskallt?)

Kommentarer:
Postat av: kari

Åh, rap-tor i våra hjärtan. Jag blir nästan tårögd...

2007-11-28 @ 10:03:53
Postat av: mirijam

Hahahahahahhahaaaaaa! Så klart!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits