Träning


image449
image448
Det fanns ett väldigt väldigt långt träd i skogen utanför Oskarshamn.

Jag har varit och tränat ikväll. Så hårt att jag inte kunde vara med på avslappningen efteråt. Och det berodde inte på att jag jag blev för vältränad, utan på att det flimrade för ögonen och jag helt plötsligt blev helt kräkfärdig. Så jag fick strunta i nedvarvningen och gå ut i omklädningsrummet och sitta där ett tag. Mina läppar blev helt vita. Urk, det var en obehaglig känsla. Kräktes dock inte. Jag tror utmattningen berodde på att det var en man som höll i passet (spinning) och körde så hårt som extremt vältränade män klarar, och är man då en liten, lite mindre vältränad kvinna som jag, ja då blir det satans jobbigt. Så nu sitter jag här och väntar på att träningsvärken ska komma.

Annars försöker jag klämma ut en text om SWOT och PEST. Nån som vill bidra?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits