Utrensning

image432
En filufigur i sin fulla pride

Igår sa min dator ståpp! Stopp och belägg!, sa den. Med sin myndigaste röst skällde den och sa att jag hade för många foton och att de inte fick plats längre. Jaha, hur mycket plats tar de då, sa jag. 27 gb, sa den. Heliga gud!, sa jag, och började genast rensa bort en massa skit jag aldrig tittar på ändå. Tyvärr blev jag lite för ihärdig och råkade tillexempel rensa bort de allra roligaste bilderna från nyårsafton. Synd och skam. Men det var spännande att gå tillbaka i tiden, även om jag bara haft kameran i ett år. It makes you remember.

Vem mer kommer ihåg?
ur led är tiden och filmen är vriden.. Se det som en gymnastikövning!


Här kommer en påminnelse om hur det kan vara på vintern. Storm i januari. Sweet som socker.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Vem är det som är sådär bra på att vissla? Jag kan knappt få fram en ton. Stormfilmen var..eh, ja den hade ju vissa Andrées luftfärd-kvaliteter.. typ att man tänkte "dit vill jag INTE". Såg VÄLDIGT kallt ut.

Postat av: ma

men käraste Pik...varför tog du inte och samlade fotona på cd...det måste man alltid!!!!!

2007-11-02 @ 07:27:44
Postat av: erika

jamen ma det är ju det jag ska. Vill bara inte spara en massa suddiga och dåliga bilder, därför tar jag bort dem först. Och så råkade jag ta bort lite för många. Så var det.

Moa: jag troor det är jag som visslar. Är ganska duktig på´t om jag får säga det själv. Jag och Martina tänkte spela in en covervisselskiva nån gång i framtiden. :)

2007-11-02 @ 10:09:55
URL: http://erikapik.blogg.se
Postat av: ma igen

så bra Pik, så bra!!!!
hör just nu på N Young...har fått
massor av David!

2007-11-02 @ 12:56:49
Postat av: mirijam

Eller så gör man som jag: köper en ny dator.

2007-11-02 @ 20:02:14
URL: http://mirijam.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits