when I grow up, I be a beautiful man

På Facebook kan man göra en massa roliga test. Tex hur gammal man är innerst inne (55), vilken karaktär man är i Harry Potter (Fred o George Weasley) eller vilken personlighet man har (the nice one). Jag gjorde nyss ett test där man får reda på hur man kommer att dö. Det är ju ganska oseriöst, jag tänker inte att jag faktiskt är 55 år innerst inne på riktigt, man jag blev faktiskt ganska förvånad när jag fick veta hur jag skulle dö. Jag skulle nämligen dö av ålder, men innan dess bli en riktigt gammal man.

image463

Antar att det är sådant som händer när man blir äldre..

Kommentarer:
Postat av: Kristin

Jag fattar ingenting, jag skulle dö av en överdos. JAG?

Postat av: erika

Haha, fast vad är värst egentligen.. Dö hallucinerande av en överdos eller dö som en gammal man efter att ha varit kvinna hela livet?!

2007-11-30 @ 15:39:01
URL: http://erikapik.blogg.se
Postat av: Maja

häftigt, jag tog ett sånt test en gång och jag skulle dö av antingen alkoholism eller genom att bli bortförd av aliens.

2007-12-01 @ 21:36:30
Postat av: Maja

Förresten blev jag 6 år på ålderstestet. Hm.

2007-12-01 @ 21:43:25
URL: http://majakarlsson.blogg.se
Postat av: Linnea.

Haha! Jag tog det där testet nu, och jag skulle då av en överdos, men det bästa var att jag skulle "vakna upp en morgon och plötsligt vara död". Haha.

2007-12-06 @ 10:44:17
URL: http://www.philinea.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits