torsdag, med andan i halsen

Vi har arbetat med ett projekt i skolan, vi skulle bygga en ämnesportal om kommunikation för gymnasieelever (ja, nej man fattar ingenting jag vet. Men vi blev iallafall godkända) samt skriva en tio sidor lång rapport om saken. Och idag var det dags för den stora redovisningen. Nio till tre, ingen akademisk kvart, superviktigt att alla är där heela dagen. Vad hände?

Jag försov mig och kom kl 10.

Och jag kom fram och knackade på dörren och försökte smyga in lite obemärkt i salen och klev rakt in i min egen grupps redovisning!

Så jag bara: tadaa, here I aaam! (redovisningen skulle hållas på engelska) varefter hela klassen brast ut i ett rungande (hån?)skratt.

Hur har din dag varit?

Kommentarer:
Postat av: Sofia

Det var lite komiskt efterssom nån hade sagt att du förmodligen skulle komma lagom till frågorna, och då skulle du få alla jobbiga frågor. Nu blev det ju inga jobbiga frågor, så du hade väl rättperfekt timing ändå....

2007-10-12 @ 10:12:52
Postat av: maggan

ja det var bara roligt! och man fattar visst er portal!

Postat av: erika

tacktack, ja det kändes ganska mycket som att jag var med i nån kass amerikansk eftermiddagskomedi.. haha.

2007-10-12 @ 11:47:42
URL: http://erikapik.blogg.se
Postat av: ma

jo du sömntutan...ring maj sen...ang tummen!

2007-10-12 @ 12:57:08
Postat av: Adrianasklenarikova

love the web site lots of luck love to see more poems

2010-10-25 @ 08:21:38
URL: http://adrianasklenarikova.blogetty.com/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits