Dalby

Helgen är slut och för första gången på flera år ser jag fram emot att åka till skolan imorgon! Imorgon ska vi nämligen lära oss Dreamweaver. Hurra! Sen ska jag göra hemsida. Igår åkte jag, Erik, Bea, Olof, Jon och min nya mössa på en bilutflykt till Dalby stenbrott. Där fanns det barn som fiskade kräftor samt höga klippor som folk tydligen hoppar ifrån på sommaren. Vetalöst säger jag bara! Sen åkte vi hem och lagde sushi och spelade poker. Bra dag helt enkelt. Idag sov jag till 13.00, förjävligt. Men å andra sidan spelade jag resten av eftermiddagen vilket lite väger upp. Så mycket fiol som jag har spelat från maj till september har jag nog inte spelat på flera år. Spela är bra, det mår man bra av. There Magnus, om du läser detta, I said it! :) Såhär såg det ut i Dalby:

12040-379
klippklätteräventyr
12040-380
Livet på en pinne (pinnklätteräventyr)
12040-381
Skeptiska gröna ögon (inget äventyr)

Kommentarer:
Postat av: Vidarmathilda

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits