Nej, det handlar inte om att jag har för lång näsa..

Just i detta nu:
12040-387

Oj vad stor bilden blev! Min näsa blev ÄNNU större! Men nog sagt om den. För första gången på två år: tada! Jag färgar håret! Det ska förhoppningsvis bli brunt, men eftersom jag blivit känslig för omiljövänliga saker är detta ekologisk miljövänlig Henna. Dvs, håret kan bli hur som helst. Fläckigt är väl den bästa gissningen. Det gör ingenting, när sommaren är slut försvinner det fina blonda. Då kan man lika gärna mörka allt.


Alla presenter till Erik är i hamn. Överraskning imorgon. Denna helgen kommer bli den hektiskaste på mycket länge. Tur att jag och Bea boxtränade ordentligt ikväll, nu kommer det gå fint.

Kommentarer:
Postat av: kari

jag är stolt över dig!

2007-09-21 @ 07:55:38
Postat av: Martina

Inte jag! Fram för kemisk hårfärg NU!

2007-09-21 @ 07:59:29
Postat av: ma

sms-a till mig sen o berätta om posten nått erik idag
o jag är så klart också stolt över dig....TYST MArtina!!!!!!;-)

2007-09-21 @ 08:21:40
Postat av: Linnea.

henna är jättebra och ger finast färger tycker jag men har ju en stooor nackdel (särskilt om man simmar kan jag tänka) och det är ju att varenda gång man blött håret så blir vattnet gult och så ser det ut som att någon kissat en i huvudet och så blir det lite pinsamt. därför ingen henna på sommaren. för maj alltså. brun kanske funkar annorlunda iofs.
fin sidan blev också förresten.

Postat av: ma igen...

tycker också sidan är fin, men undrar varför du inte har picapica där förstås

2007-09-21 @ 12:24:46
Postat av: ma igen...

tycker också sidan är fin, men undrar varför du inte har picapica där förstås

2007-09-21 @ 12:24:58
Postat av: Martina

Buhu Berit skäller !

2007-09-21 @ 13:43:30
Postat av: erika

haha Martina är rädd för svahnmoderns vrede! Och varför inte picapica, well.. har ingen bra bild ännu. Men det var ett bra tips inför framtida uppdateringar!
Hennan var väl sådär bra. Två timmar satt den i och ändringen blev ungefär + 0,3.

2007-09-21 @ 15:19:53
URL: http://erikapik.blogg.se
Postat av: Bea

Å, snyggve; mina fina fåglar! Om du vill kan jag styra upp en skata åt dig framöver.

2007-09-21 @ 15:35:17
URL: http://beaware.blogg.se
Postat av: erika

hm.. kanske. Jag tänker mig nog snarare skata som foto istället för mås. Men gör gärna ett förslag!

2007-09-21 @ 15:50:58
URL: http://erikapik.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits