bakom mina solglasögon

image581

Idag vårpremiärade jag mina solglasögon när vi drack kaffe (jag) och öl (resten) på Nyhavn i solen. Obs, kaffet beror på att jag skulle hem och skriva uppsats sen. Hade jag inte varit riden av ångest hade jag med glädje låtit en kall gul in i käfta. Annars kan jag rapportera att det börjar dra ihop sig. Inlämning för råmanus är måndagen 28/4, dvs inte ens två veckor kvar. Vi kommer att lämna in med en känsla av att vår handledare inte riktigt gillar det vi gjort. Men bara den kommer igenom denna spärren tycker jag det är lugnt. Då kan vi sitta och pula med den i sommar. Även om jag såklart bara vill bli färdig och glömma denna tiden av mitt liv för resten av mitt liv. Det har varit mycket tjat om uppsatsen på sistone. Skulle den bli färdig nu kommer jag bara att skriva om roliga saker för evigt, jag lovar.

Dagens roliga: Erik fick reda på att han och Olof går under smeknamnet "Brokeback-killarna" i skolan. Haha. Det handlar om att de såg ut som killarna i Brokeback mountain på en maskerad en gång, men det hjälper väl inte att de jämt har rutiga skjortor o jeans på sig och oftast äter cowboymat när de har pluggdagar. Cowboymat är vita bönor med bacon eller korv. Jag tycker det är ganska fint på nåt vis med 31-åriga killar som leker cowboy. Hejdå.

Kommentarer:
Postat av: Bimbo Boy

Cowboykillar är heta. ;)

Postat av: erika

oh yes!

2008-04-15 @ 19:30:21
URL: http://erikapik.blogg.se
Postat av: Linnea.

Oho, vad sweet och vad sjukt att jag har exakt likadant kort med solbrillor från exakt samma bord från vår Nyhavnsuteserveringspremiär för ungefär två veckor sen. Finns på Fejjan, is the shit.

2008-04-15 @ 21:09:31
URL: http://www.philinea.blogg.se
Postat av: erika

sick!

2008-04-15 @ 21:21:20
URL: http://erikapik.blogg.se
Postat av: karin

buhuuuu, du får inte posta sånahär bilder när jag redan har lämna-malmö-ångest!

2008-04-15 @ 23:04:27
Postat av: erika

jamen så stanna!!

2008-04-15 @ 23:11:55
URL: http://erikapik.blogg.se
Postat av: Helena

AAHHH! Vi har samma deadline! Kom igen! Pepp pepp! INTE att vi kommer känna oss stressade i helgen :)

2008-04-15 @ 23:54:18
Postat av: erika

haha jag är liite sugen på att ta med laptoppingen. men det är fel va?

2008-04-16 @ 00:01:38
URL: http://erikapik.blogg.se
Postat av: Helena

Helfel! Inte ens i bilen säger jag bara!! Dealen kanske borde vara att inte prata om det överhuvudtaget.

2008-04-16 @ 08:37:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits