till norrland från skåne

...som Mirijam brukar skriva. Det var sol ute när vi vaknade idag. Det betyder sol på den lilla lilla balkongen utanför sovrummet. Vi drack kaffe och åt hemmagjord pizza från igår och läste tidningen. Snart åker jag till Öland och är otillgänglig i dagarne tre. Tjohej.

image584
Ja, Erik gör så på allvar när han tar bilder på oss. Sekunden efter blev jag arg. :)

image585
Sen kom Jon med en moped. Syns inte så bra men han fuckar in i kameran precis som alla tuffa ska.

Kommentarer:
Postat av: Malin

Originellt! Om jag varit med kunde vi haft syskontriss i obscena gester. Fast jag tycker det mest ser ut som om Erik ska pilla bort öronjox på dig, samtidigt som han tar bilden. Snacka om simultanförmåga.

2008-04-18 @ 18:54:39
Postat av: mirijam

Ja Skåne är verklige det bästa nu!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits