Torsdag i April

Hej. Idag vaknade jag klockan 9.15 av att klockan ringde. Jag snoozade klockan och vaknade sedan var tionde minut av att klockan ringde, fram till kl 11 när jag motvilligt gick upp. Väl uppe åt jag stuvade makaroner och biff till frukost, sedan satte jag mig för att skriva på uppsatsen. Det gick tyvärr inte så bra idag, jag satt mest och glodde på uppdaterade bloggar och hemsidor, så när klockan var runt fyra stack jag istället till parken och sprang 5 km på 27,39 minuter. Det var nog inte så snabbt. Sen stack jag hem igen och duschade. När jag hade klätt på mig åt jag en skål Yoghurt med skivad banan, flingor, krossade linfrön och rostade solrosfrön. Och så drack jag ett glas vitt te med en citronskiva i. Sen försökte jag plugga lite till, ganska resultatlöst. Kvart över sju hämtade Bea och Martina upp mig för promenad bort till Marika som bjöd på middag. Hos henne spelade jag lite guitar-hero för första gången med riktig spelgitarr. Det var ganska kul, jag var duktig. Sen lekte jag lite med hunden, åt god mat och efterrätt och drack kaffe till Efterlyst. Klockan tio gick vi hem igen. Nu är klockan tjugo i tolv och jag funderar över hur många timmar av mitt liv jag ödar bort genom att läsa bloggar. Det är ganska många. Jag hoppas att jag vaknar lite tidigare imorgon och lyckas skriva lite då. Hoppas hoppas. Om man bildgooglar torsdag är detta den första träffen:

image576
Hejdå


Kommentarer:
Postat av: Kristin

Det gör inget, jag har inte heller lyckats göra så mycket idag. Men imorgon asså, då jävlar! Och förresten känner jag att det är hur lugnt som helst, just nu. Så slappna bara av och nojja inte så mycket så blir allt bra ska du se. Haj din paj.

Postat av: isabelle

ååh, min mobil snoozar bara en (1) timme sen slår den av. vem har vaknat till liv då liksom? skitdåligt. i alla fall så tyckte jag att dina 5 km på 27-nånting minuter lät skitbra. jag springer knappt 3 på typ 20. (iaf gjorde jag det för typ ett år sen, haha.) måste skärpa mig till vårruset som jag råkade anmäla mig till. ehe.

2008-04-11 @ 12:08:45
URL: http://isabelle.svartvit.com/blog
Postat av: erika

Jag med! Det var därför jag provsprang rundan igår. Lite fånigt är det ju att betala 170 spänn för att trängas med hundratals på ens vanliga runda som man redan springer nån gång i veckan.. Men man får ju medalj!

2008-04-11 @ 12:54:59
URL: http://erikapik.blogg.se
Postat av: Helena

Haha, jag tackade vänligt men bestämt nej till vårruset-Fast det förmodligen hade blivit gratis. Tacka vet jag när man får ha typ ett Ryssberg för sig själv.
Men nu slapp jag röra på mig den här våren också! Vårpromenad på Öland får väl räcka.

2008-04-11 @ 20:23:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits