färg


I väntan på kattungarna kan man alltid minnas hur bra Otto passar in i vårt sovrum. Både han och hans lilla bädd förresten. Idag är det regn ute och inne i lägenheten luktar allting fuktigt och hav-äckligt. Alla fönster har stått öppna och de blöta handdukarna från gårdagens bad är fortfarande inte torra. Som tur var dammade vi och dammsög igår så det är iallafall en ganska ren fuktighet. Jag drömde inatt att jag åt och åt och åt en massa äckliga nötter med någon äcklig krydda på. När jag vaknade mådde jag helt illa. Jag vill aldrig mer äta kryddade nötter. Nåväl, jag återkommer nog senare när Murre och Billy-Sand har anlänt, stay tuned!

Kommentarer:
Postat av: marika

haha! du tar så roliga djurbilder!

2008-08-03 @ 15:19:01
Postat av: marika

jag står ju tuuuuuned hela tiden men det är inget som händer! 8-D

2008-08-03 @ 16:58:29
Postat av: karin

JA! KATTBILDER!!!!

2008-08-03 @ 17:26:53
Postat av: Runarmarlene

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits