Skugglekar



Det var den starka kvällssolen för första gången på länge och BillyBill blev galen i alla skuggor och solkatter. Speciellt i taket. Satt o jama på köksbordet så länge att Erik till slut fick lyfta upp henne för undersökning. MurreMurr blev å sin sida helt tokig i Pelles skor och har suttit med ena foten i ungefär hela kvällen. Ibland försöker han krypa in i skon, ibland gömmer han mitt festivalband från Way out west däri (som för övrigt är hans absoluta favoritleksak). Sicken tur att de kom hem igen, familjen Loman. När jag steg upp i morse hade någon i hushållet nämligen försökt bryta sig in i påsen med mat, vilken numer är fylld av små små bithål. Hetsätaren Murre hade nog blivit uttråkad i natt. På tal om uttråkad har jag suttit i tv-soffan hela dagen och varvat läsning med OS. Kan starkt rekommendera "Vi måste prata om Kevin", mycket bra bok. Kan dock inte rekommendera soffsittning en hel dag, nu vill jag springa, hoppa och dansa, alltihopa på en gång. (Vilken sång?)

Imorgon uppträder sweet me och söstra mi på Malmöfestivalen. Klockan sju på Gustav. Kom och se!

Kommentarer:
Postat av: kari

Tomas och Jujja såklart. Jag kommer bara om ni kommer och tittar när jag uppträder i morgon. Kl 6 och 9.

2008-08-18 @ 08:02:57
Postat av: Anonym

Kul att du gillade " Vi måste prata om Kevin", som är en av mina starkaste läsupplevelser på senare tid. Förutom Murakami förstås...

2008-08-18 @ 11:20:06
Postat av: erika

ja det var tack vare dig du anonyma som jag läste den! :P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits