Årskrönikan i bilder: mars


Vi var på klassåterträff i Bromölla. Var väl sådär kul, hade nog för höga förväntningar. Kanske blir det roligare på 20-årsjubileumet.


Jag sydde ett linne åt Erik. Jag tror han har använt det ca 1 gång sedan han fick det. Var knapparna lide för mycket månne?


Och så passade jag Marikas söta lilla illbatting Evert


Erik brögg vin


Och så snöade det. Våren var alltså icke kommen.


Vi höll på att missa påskmiddagen i Falsterbo när fläktremmen gick av i Brantevik. Med goda insatser av två fd toyota-installatörer (alltså vi själva) klurade vi ut det hela och kunde fira påsk med släkten. Åtminstone halva kvällen.


Och så blev det då vår och jag köpte nya vårskor med fräsiga färger. Dock har jag aldrig varit med om mer plattfotade skor så användningen har blivit sådär frekvent.

Mer om mars 2008 finns
HÄR

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits