helg


Idag har Henny premiärbadat för första gången i sitt liv. Det tyckte hon om. I övrigt har det varit en ganska vanlig helg. Jag och Erik har ätit choklad och tittat massor på Greys Anatomy. Och så har vi ätit middag sent och lagt oss sent och vaknat sent. Precis som man får när det är helg. Det har varit en väldigt lugn helg. Nästan alla julklappar är kirrade. Jag lagar lammgryta i detta nu och filmpremiären i fredags var lyckad, Ljusår var väl värd sitt goda betyg i Sydsvenskan. Erik har våttorkat golven och Murre har följt varje steg han tar. Samma sak när jag dammsög tidigare. Murre är nog en liten städkatt.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

vilken tur att hon skyler sig så lämpligt med benet... Nu är hon en förnöjt sovande bäbis igen. Snart är jag en förnöjt sovande mamma. Godnatt.

2008-12-14 @ 20:51:57
Postat av: erika

planerade det väl serru!

Postat av: Bea

Stiff upper lip!

Lyllo dig som har en städkatt!

2008-12-14 @ 22:36:27
URL: http://beaware.blogg.se/
Postat av: Clary

Appropå att skyla sig så råkade Erik ca 2 år ut för att bli fotograferad stående i badkaret.Där fanns en tvålkopp på badkarskanten som skylde lämpligt. Eriks kommentar:Vilken tur jag hade.

2008-12-15 @ 14:23:07
Postat av: Erika

haha, nuförtin är han inte lika bra på att skyla sig vid fotografering. Med sura miner som följd.. :)

2008-12-15 @ 14:33:25
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits