julkort



Vi tänkte göra ett julkort idag, det gick väl sådär bra. Haha. Vi fick muta katterna med både mat och godis. De tyckte inte det var kul att sitta i någons famn när de var som mest leksugna helt enkelt. Nu är det dags att åka hem och fira jul i Edenryd. Imorgon åker jag, Bea, Hasse och katterna bil hem och det blir antagligen inte så mycket bloggande framöver. Men man vet aldrig. Det blir iallafall antagligen inte så många bilder. Får bli en årskrönika sen i slutet av året när vi kommer hem igen. Hem är på två ställen ja. God Jul!

Kommentarer:
Postat av: Martina

Hjälp, Eriks arm ser onaturligt lång ut på första fotot!

2008-12-21 @ 19:27:37
Postat av: Clary

Jag tycker det ser ut som om Otto fattas.Jag tror att Billy och Murre tycker det också.

2008-12-22 @ 00:08:58
Postat av: erika

Han lämnade så fina spår i sängen så nog finns han där.. :D

Postat av: Anonym

Theodor frågade nyss om du också skulle fira jul med oss i Oskarshamn. Hna blev jättebesviken över att höra att du inte ska det. Och lite glad för att katterna kommer.



Kramar

M

2008-12-22 @ 12:25:12
Postat av: erika

Åh nej, katterna kommer ju inte till er, bara till mig! Stackars T, vi får ha en katträff snarast!

2008-12-22 @ 13:23:51
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: Malin ( Eriks syrra)

Katten också!

2008-12-27 @ 20:21:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits