Skoljobb

När vi ska till att börja skriva om dagarna runt tio, när vi kollat igenom alla bloggarna och sidorna vi brukar kolla på, öppnar jag mitt dokument och ser försättsbladet till vår uppsats som ännu inte har något namn. Efter ett tag tröttnar man på en sådan ful sida och man vill nästan aldrig mer öppna dokumentet. Det har jag rådit bot på nu. Känslan är bättre. Ett tips alltså, för alla out there som håller på med en jobbig skoluppgift. Lägg in en fin bild högst opp!

PS. Ja, jag är ca elva år och brukar skicka in tips till KP. Såhär ser min bild ut:

image538

Kommentarer:
Postat av: CLARY

Helt underbar.Bra taktik.

2008-02-27 @ 15:48:23
Postat av: Bea

Vajert! Var är den ifrån?

Postat av: erika

Kommer inte ihåg, hittade den på google när jag sökte på sommar, haha. Men den påminner ju lite om Ekebacken tycker jag.

2008-02-27 @ 16:16:00
URL: http://erikapik.blogg.se
Postat av: a.

Åh åh åh! Det ÄR SÅÅÅ sant! Det får en att vilja bli intresserad av blggen.. RÄTT!

2008-02-28 @ 16:56:47
URL: http://nohoo.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits