3 januari

Ute är mörkt och kallt. 4 minusgrader i Malmö betyder ca 14 minus. Julen är slut, nyårsafton har varit. Tror jag har hamnat i nyårsbluesen. Allt är lite trist och lite tråkigt. Eller beror det på skolarbetet som ska vara inne på måndag, det är jobbigt att skriva om någonting som man inte fattar någonting av. Kunde inte somna inatt. Har fortfarande inte diskat nyårsdisken. Vår, kom nu. Wii var inte så roligt som jag hade hoppats på. Äsch, tar med en bild på något kul istället:

image491
Ett får som räcker ut tungan. På julafton.

Kommentarer:
Postat av: Martina

Jag är i samma state of mind minus plugget men jag har istället tre par glasögon hemma och ser ut som ett mongo i allihopa. Suck.

2008-01-03 @ 16:22:12
Postat av: Helena

Kom igen, diska så ska du se att det känns bättre sen!Inte för att det är så kul att plugga analys heller, men uppmuntrande foto!Visste du att jag i princip samlar kort på djur som räcker ut tungan? Vill ha!!

2008-01-03 @ 17:20:26
Postat av: Alexanderingebjorg

Hope you enjoyed your visit.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits