Heeej, jag heter Evert

image503
(och jag har en groda i fickan)

Idag har en heltokig sjövild hundbuse varit här och vänt uppochner på hela tillvaron. Evert är en tonårsvalp, liten men galen. Och väldigt väldigt söt. Speciellt när han sover. När han är vaken tycker han mest om att springa runt runt och fram och tillbaka. Hela hela tiden. Han vill äta på allt, speciellt fårskinn och gröna gardiner, men när han inte får går det lika bra med hallmatta från Ikea eller blomblad. Evert tycker dock allra bäst om att sno grejer från människor som han kan springa iväg med och bli jagad. Det tycker inte människorna om. Men när Evert blir trött kommer han och vill sova nära nära, gärna under en filt. Det gillas av människorna. Då blir Evert den sötaste sötvalpen (för Otto är ju sötaste söthunden). Imorgon kommer Evert hit igen och då ska vi bygga en bättre leksak, en med mat i. Och sen får vi väl se om vi kan passa honom fler gånger när vi ska försöka skriva uppsats.. :)
 

Kommentarer:
Postat av: marika

åh evert! vad fin han är, haha, han var helt galet trött och orkade knappt att gå hem till lisa när jag hämtade honom idag och sen så däckade han direkt på sin filt. Vad gör ni egentligen med honom? :)
men tacktack för att evert får vara hos er och bita sönder er lägenhet också. :D det tycker han om

2008-01-25 @ 21:16:15
Postat av: mirijam

"Jag bara har han och ser hur han gör när han äter"

Postat av: Ingemarita

Hello, This site is a brilliant idea!

2009-03-16 @ 08:01:32
URL: http://ingemarita.myblog.es

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits