Vad vare ja sa!

Eller jag menar, vad konstigt att jag nämnde stormen igår. Och så ska det bli storm på lördag!
s p ä n n a n d e.
Jag tänker då cykla ner till västra hamnen igen, det börjar bli lite av en tradition. mummelmummel och Kaj och Bea bara cyklar dit utan mig mummelmummel.

Anyways, var precis på bio och såg Irina Palm. Smått otrovärdig men ändå skön socialrealistisk film med ett happy end från ett grått england. Det är väl mest biograf Spegeln som gör den sevärd egentligen. Åh vad jag älskar den biografen, speciellt nu när de har målat om och gjort fint. Bäst är att man kan köpa kaffe och ta med in på filmen i fina stora koppar. Sämst är att mitt presentkort inte gällde längre.. Kaj, jag önskar mig nya sådana tack.

Nu är det helg och middagar/födelsedagar för hela slanten. Ska försöka hinna fira tre födelsedagar på två dagar. Får väl se hur det går, mest troligt är nog tyvärr att en koreansk vän blir utan mitt fantastiska sällskap. Too bad.

Stickade förresten färdigt en present idag. Räserstickade det sista, fäste trådarna, packade i paket och cyklade i panik till brevlådan, la i det tre minuter i sex. H o p p a s det kommer fram imorgon. Tyvärr hann jag inte fota resultatet som jag har tänkt att jag ska göra med alla mina alster.. Menmen. Nu är det dags att börja på det fina julklappsgarnet från Kari! De ska bli till de finaste vantarna hittills. Och de ska bli till petit moi. Äntligen.

Bara som en hyllning till vädret, en till stormbild:

image500


Kommentarer:
Postat av: Kristin

Jag vill också fota mina verk men jag glömmer det hela tiden! Därför får man tvinga folket man ger dem till att skicka en bild på dem. Det är smart.

Postat av: Bea

Jag vill också följa med på storm! Säg till när du sticker! (mummelmummel vi
trodde ju att du sooooov var det så konstigt mummelmummel?!)

2008-01-18 @ 16:28:44
URL: http://beaware.blogg.se
Postat av: mirijam

Coolt, jag vill också följa med till hamnen om jag får!?

2008-01-18 @ 18:55:13
URL: http://mirijam.blogspot.com
Postat av: AL

buhu! för fan nu blev jag sur! vill ju ha alla här, speciellt dom som betyder nåt!!

2008-01-18 @ 18:59:26
Postat av: erika

Bea o Mirijam: vi drar till hamnen! Har inte ditt telenummer M men låt säg att vi möts på titanic vid två?

Al: Jag viiiill ju till dig mest egentligen! Men det är bordsbokningar och sånt, ska verkligen göra allt för att vi ska mötas upp i natten!!

2008-01-18 @ 19:03:14
URL: http://erikapik.blogg.se
Postat av: mirijam

Alltså, nu är ju klockan 16 och jag ser detta först nu, och dessutom så blev det aldrig någon storm. Nu behöver man ju inte ses endast vid oväder så om det sker andra roliga saker i framtiden är mitt nummer 0703-527253.

Ps1: Det finns bara en Mirijam Geyerhofer i hela Sverige så hitta.se hade inte varit en så tokigt chansning, dessutom är vi facebookpolare och mitt nummer finns även där, Sherlock :)
Ps2: Jag vet inte var Titanic ligger.

2008-01-19 @ 16:19:32
URL: http://mirijam.blogspot.com
Postat av: erika

haha ok, lide puckat av mig.. Dessutom så nä, det blev ju ingen storm så vi sket i det också.. Satt på på besök och drack kaffe istället. Nästa storm dock! Titanic är på Bo01 där det är som högst, du vet där kidsen hoppar ner i vattnet på sommaren.

2008-01-19 @ 16:22:16
URL: http://erikapik.blogg.se
Postat av: kari

har du helt lagt det här med att blogga på hatthyllan?

2008-01-25 @ 06:07:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits