Verkstad - Hem, fördel verkstad

När man har verkstad i köket luktar det som in i helvete. Lukten kommer dels från avgaser, när motorcykeln kommer hem för dagen, och dels från vinkelslipen som slipar i avgasröret tills det börjar brinna och stinka gammalt as. Då gäller det att vädra. Men vädrar man för fullt när det är klar kväll i januari och typ nollgradigt ute blir det k a l l t. Då åker stora rocken fram. (obs, vill poängtera att jag var sur och gnällde över att det var kallt. Erik klädde på mig. Inte jag själv. Detta är vad han valde)

image502




Kommentarer:
Postat av: Helena

Ni är fortfarande inte kloka! Vinkelslip inomhus!

2008-01-23 @ 01:48:58
Postat av: Martina

Vafan, jag är chockerad över Heath Ledger! han kändes otippad.

2008-01-23 @ 12:03:21
Postat av: annika

så fin du blev varför har du aldrig dem kläderna i skolan...?

2008-01-23 @ 14:24:11
Postat av: erika

Helena: Vi och Vi, Jag har då aldrig slipat någonting! :)

Martina: Ja jag blev helt nedstämd! Känns mycket tragiskt!

Annika: well, nästa gång det blir riktigt riktigt kallt..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits