Lata dagar



Här ser man storlek och färg lite bättre, på Billy-Sand alltså. Hon ville inte stanna i Eriks händer, därav den lite kassa bilden. Idag har vi varit på Ikea och handlat en korg, en filt, två matskålar och en lekgrej till katterna. Nu saknas bara en kattlåda, kattnät för fönsterna, kattsand, kattmat och två små katter. Annars har det varit brutalvarmt hela dagen så resten av eftermiddagen spenderades på trean på Bo01. Gött som fasiken men efter ett trix då jag slog tio kullerbyttor på raken under vattnet blev jag yr, svag och illamående och var tvungen att gå upp. När jag sedan böjde mig fram rann det vatten ur näsan som om den vore en liten kran.

Veckan som kommer är jag "ledig" alla dagar utom torsdag. Då ska jag jobba mina sista tre timmar på stadsbibblan i Lund. Ever. Sen vetefanken när jag ska jobba igen. På torsdag kommer också Otto och vi ska passa honom tills på lördag och på söndag kommer katterna! Och så ska det vara brutalsommar hela veckan så jag vägrar se mig som arbetslös utan tänker njuta av var sekund av ledighet nere vid plajan. Så det så! Nu ska jag ta en svalkande dusch. Ajöss.

Kommentarer:
Postat av: Bea

Erik låtsas att Billy-S är en jättemustasch?

Postat av: Marika

Haha!!!

2008-07-28 @ 12:57:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits