Annat än akassa

Idag var planen att köra moped till Ven. Det bidde inte så, det regnade och vi vaknade vid tolv så vi ställde in. Det blev en otroligt seg och långsam dag, Erik lagade sin moped ungefär hela dagen och jag varvade mellan att sitta vid nätet och sitta vid tvn och kolla på SATC. Visst, det var väl gött sådär, men när klockan var fem började jag bli något rastlös. När klockan var sju höll jag på att bli tokig men ungefär då var Erik klar och tillsammans med Jon gav vi oss ut på en mopedtur. Det var extremt nice, fint ljus, fina moln och fina bilfria vägar. När vi kom hem var vi dock ganska frusna och hungriga. Erik och Jon köpte pizza men det ville inte jag ha. Jag sitter faktiskt fortfarande och funderar på vad jag ska äta och nu är klockan tolv. Kanske skjuter upp det till imorgon. Det är konstigt, sedan igår eftermiddag har jag liksom inte varit hungrig. Jag åt ingen kvällsmat igår och idag har jag bara ätit frukost. Jag får nog gå och äta någonting nu innan svältningsdöden inträffar. Såhär såg det ut ikväll, fler bilder finns på fejjan.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits