Om att fastna i fällan



Imorgon blir det åka av, så att säga. Åker till Lund tidigt på morgonen för att gå på avslutning på Baravägen, dvs på VVH där jag har jobbat detta året. Nästan lite separationsångest att aldrig mer få städa alla dessa medicinböcker, att aldrig mer ha de lugna tysta fredagspassen på Usil, köpa en kopp kaffe och en trisslott, sitta och surfa i två timmar i brist på annat. Att aldrig mer cykla till Lund (eller jo det gör jag nog fler gånger, men inte upp för hela backen som Lund består av) och äta snickers när jag kommer fram eftersom jag annars skulle svimma på hemvägen. Det blir tomt. Men det blir lediga onsdagskvällar som kan fyllas med en ny aktivitet. Spännande. Mina önskningar för onsdagskvällarna är att antingen börja på någon typ av yoga eller att börja på ett nytt instrument. Typ klarinett eller cello. Det hade varit kul.

Efter avslutningen i Lund åker jag vidare till Kristianstad och möter där upp med Clary och Otto för vidare färd mot Oskarshamn. Ja, Erik är också med såklart. Sen bor vi i Smultronfällan i dagarne trenne tillsammans med Malin och barnen, förhoppningsvis finns där också en tv som vi kan se på fotboll i.

SEN, när jag kommer hem, SKA jag gå till arbetsförmedlingen. Jag lovar.

Kommentarer:
Postat av: marika

hmmm. Jag HOPPAS innerligt att du även kommer göra det :)

2008-06-12 @ 00:35:54
Postat av: Martina

Haha du är fan världens mest oföretagsamma människa.

2008-06-12 @ 09:09:49
Postat av: Kristin

Åh! Vi kan börja på yoga tillsammans! Jag har velat det jättelänge ju!

Postat av: Samueljasmine

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2009-03-18 @ 14:56:46
URL: http://samueljasmine.myblog.de

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits