sommardagar



Har förvisso varit i Lund och jobbat idag, kom hem vid fyra, men havets dragningskraft är stark och såklart stack jag till trean när jag hade ätit lite. Igår var jag och Erik och grillade på stranden i Sibbarb. Det var riktigt stilla och varmt och nästan lite äckligt. Ni vet 80-talssolnedgången, osv. På stranden fanns ett till par och de skulle grilla med engångsgrill men fick inte riktigt igång den, de hade dessutom glömt bestick. Och så kom tjejen förbi på väg mot kjollan, och så ba "Men är det inte Erik?", det visade sig vara en tjej från Brantevik. Vad är oddsen på det? Så de fick låna vår grill som det var sprutt i. Sen körde vi hem genom fiina områden, jag med den stora grillen i ena näven.

Annars är Erik döstressad över en hemtenta. Katten bor här igen vilket betyder att vi inte kan ha fönster öppna, vilket betyder att vi bor i en bastu/ett växthus. Koncentrationen är brutal. Speciellt när det är fotbolls-EM. Snart ska vi på fest hos Karin men först ska vi äta sushi. Yummi.


Dumdidum, skrivaskrivaskriva, dumdidum, tittatittatitta..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits