Tillbaka


Nu är vi hemma igen från skogen. Våra kroppar är knottriga av myggbett. Jag har träningsvärk i ryggen efter att ha slagit en äng med lie. Vi har lekt och vi har ätit och vi har lyssnat på EM på radio. Mest har vi ätit och nu är jag ungefär dubbelt så tung som jag var när vi åkte dit, tror jag. Bilden ovan är fantastiskt rolig, hoppas ingen blir putt för att jag lägger upp den. Jag skrattade högt när jag såg den. Kolla allas miner! Barn är roliga nästan hela tiden. Så kul det ska bli i december, jag längtar!

Imorgon ska jag ta tag i mitt leverne och göra en hel del ansvarsfulla ting. Denna veckan får vi antagligen veta huruvida vi är godkända eller ej. iiha.

Matchen ikväll var en av de galnaste jag sett. Underbar. Tyvärr har jag ännu bara två rätt-tippingar av 18. Rackarns bövelens bananer. Vi har också premiärat Eriks öl, jäkla besktsött men helt ok. Jag kunde iaf dricka ett halvt glas innan jag inte fick ner mer.

Oh! Vi har fått nya kranar i toa och kök, ett nytt badkar och ett nytt handfat i badrummet! Det är precis som att vi bor på hotell!

Kommentarer:
Postat av: kari

även eriks min är rolig tycker jag.

Ang tältet, jag vet inte riktigt hur vi ska göra. Det är verkligen rejält mögligt över hela tyget. Kanske kan man tvätta i tvättmaskin? Å andra sidan är det ganska medfaret, alla dragkedjedragare eller vad man ska säga är dåliga etc och ont om pinnar. Dessutom är dragkejan till fodralet sönder med, vet inte om den går att laga. Det kanske har gjort sitt? Vad tycker familjen?

2008-06-16 @ 12:31:59
Postat av: erika

Kan vi inte lägga ihop till ett nytt? Det är väl i princip du och jag som använder tält, om vi lägger ihop till ett relativt billigt men funktionellt så kan du ta hand om det kanske?

Postat av: erika

Hur var Degeberga förresten?

2008-06-16 @ 14:24:15
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: Bea

Men blörk, Kari din stackare, har du tvingats sova i ett mögligt tält?

2008-06-16 @ 17:18:59
URL: http://beaware.blogg.se/
Postat av: kari

Degeberga var på alla sätt fint och bra förrutom att jag har en så jävla dålig sovsäck som blir svinkall. Har äntligen insett att det inte är så himla svårt att gå och köpa sig en ny, som tål typ minus 25 minst.

Pias lilla tält dög till oss bägge tack och lov, att dra in massa mögeldoft i kroppen känns ju lite onödigt både nu och alltid.

2008-06-18 @ 12:29:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits