väntar

En efter en ploppar klasskamraternas uppsatser upp i xrexes. Inte vår. Förhoppningsvis dyker den upp under dagen, annars är det väl paniken som återstår. Jag vill inte inte inte fortsätta skriva på fanskapet i sommar. Jag vill vara ledig nu och dricka kaffe på stranden varje dag. Igår köpte jag kaffe på Maxi i Värsta hamnen. haha, nä, Västra hamnen menar jag. Tänkte inte på att jag har två gratiskaffe kvar på mitt kaffekort på Orkanen. Sen lade jag mig på träbryggan vid djuphavsbadet och läste ut Mitt liv som hund. Boy den var fin. Jag tjuvlyssnade även en hel del på de uttråkade badvakterna som inte hade mycket att göra en dag som igår när det var ca 17 badgäster närvarande vilka kunde simma allihop. Utom den kanske tvååriga pojken, men han hade en stor pappa med sig så det var ingen fara. Veckans händelse för badvakterna var att de hade sett en nudist. Wohoo.

Nu är fotbollen över och lite glad är jag för det. På lördag är det ju premiär för SATC på bio och vi har biljetter och hade sverige gått vidare hade de alltså spelat på lördag. Phew. Nu kan vi släppa fotbollen och bara gå till KB och dricka drinkar hela natten lång. Till och med Stanford (Al) vill vara med och dricka drinkar med sin nya übergay mobiltelefon! Det kommer bli så underbart.

Meddelande till Bea: Neil Youngs skiva Freedom är en av de bästa, lite halvrock och lite mjukis. Nån som har någon annan favorit?

Kommentarer:
Postat av: AL

om ni (du och magica de cock) inte är snälla kommer jag minutiöst berätta hela jävla filmen för er!

2008-06-19 @ 11:46:59
Postat av: erika

det är bara kärleksfullt!! jag har ju inte ens sett din übergaya telefon. Bara hört talas om den. :)

Postat av: Maja

veckans händelse på mitt jobb är exakt detsamma.

helt otroligt är det, kanske en nudist på hela veckan.



& jag ska se neil young på roskilde, muahah

2008-06-19 @ 14:14:29
URL: http://majakarlsson.blogg.se/
Postat av: Maja

veckans händelse på mitt jobb är exakt detsamma.

helt otroligt är det, kanske en nudist på hela veckan.



& jag ska se neil young på roskilde, muahah

2008-06-19 @ 14:14:29
URL: http://majakarlsson.blogg.se/
Postat av: Maja

det var ju då itne meningen att det skulle hamna där två gånger

2008-06-19 @ 14:14:55
URL: http://majakarlsson.blogg.se/
Postat av: erika

mmmm kan tänka mig att det är rätt trist i längden.. Men du slipper iaf gå runt med en skrikig tisha o walkitalki.



Sweet med Neil! Det kan du leva på i resten av livet! Ses imorrn kusse.

2008-06-19 @ 14:18:35
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: AL

hehe ok, ja jag vet att det är with löööv från dig men jag har precis mottagit dödshot från nemi.. om jag avslöjar nåt om filmen skulle hon dööda mig. men det har hon ju sagt många gånger förut så...

2008-06-19 @ 17:22:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits