just typiskt..

...att man får kritik på sin uppsats och måste formulera om syfte och frågeställningar just samma dag som man har framtidsångest och gnag. Jag vet att alla får kritik och jag vet att det är bra att få kritik, men den där duktiga flickan i mig tycker det är pinsamt och pendlar mellan att rymma härifrån och aldrig komma tillbaka eller skita i alltihopa och börja på verkstaden igen. Det känns som att vi aldrig i livet kommer bli klara med uppsatsen denna terminen. Men iofs, om det ändå inte finns några jobb har man ju iallafall det att göra.

Nej, jag ska sluta vara så neggo. Om jag ska söka jobb kommer de säkert att googla mig och alltså hitta denna sidan. Oh jag är så bra och positiv jämt! Tallyhoo!

(Sorry, svacka just nu)(Hjälper inte att jag varit hemifrån 11 timmar i sträck, är darrig av den onyttiga fläskpankakan jag precis åt och så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna)(Tror det är dags att lägga mig)

Rolig grej som hände på jobbet idag:
Manlig Kollega - Kommer du ifrån Malmö?
Jag - Nä, från Blekinge
MK - Jaha, västra eller östra?
J - Västra, Sölvesborg typ.
MK - Oh, min bror jobbade i Sölvesborg en gång!
J - Eh.. jaha.
MK - Men vänta, då kanske du vet vem en tjej är som jobbade här innan.. eee... Martina hette hon?
J - Eh.. JA. Vi är uppvuxna ihopa, har gått i samma klass sen ettan på lågstadiet och alla klasser efter det.
MK - OH! (ser chockad ut och går därifrån)

Kommentarer:
Postat av: Martina

HAHAHAHAHAHA!!! Legenden om bibliotekarietwinsen sprider sig! Tur att du utelämnade vårt samboskap, det hade kanske blivit hans död.

2008-03-13 @ 10:47:56
Postat av: Helena

Även kul att vi alltid säger att vi är från Sölvesborg, fast större delen av våra liv tillbringats i Bromölla kommun. Men det finns ju all anledning...

2008-03-13 @ 14:08:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits