Nicke Grotta

image641

Hur kan det komma sig att det jämt regnar när jag ska till Danmark? Det är verkligen så varenda gång! Om en halvtimme ska jag cykla ner till stationen och ta tåget till huubänegaarden, därefter ta buss nr 15 till KB-hallen med Martina och sen ska vi fröjdas hela kvällen åt en man i sina bästa år. Tyvärr drabbades jag precis av den stora tröttheten. Min konstiga ögonsmärta som annars bara drabbar mig i Edenryd fick jag en släng av också. Jag har druckit två koppar te och kollat på två avsnitt av Barnmorskorna, det var nog det som tröttade ut mig. Hu. Tänk om jag somnar på tåget, Martina kommer att hata mig. Hon hatar mig jämt när jag är trött. Man kan faktiskt inte hjälpa det. Idag ska katten åka hem, buhu. Precis när hon började lära känna oss och kommer och kelar. Typiskt. Nån gång ska jag ha en egen katt. Så det så. Hejdå.

Kommentarer:
Postat av: Corneliusann

Congratulations on a job well done. Thanks


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits