Adjö herr Muffins



I en intervju med bob hund en gång för länge länge sedan säger Mats (tror jag) att "Det bästa med bob hund, det är att vi är vuxna och inte barn längre. Så vi får göra som vi vill". Jag tänker ofta på detta citat. Kanske lite för ofta. Det är citat som detta som gör att jag slevar i mig muffinssmet tills det bara blir 12 chokladmuffins och inte 15. Tex. Men det är ju sant, det bästa med att vara vuxen och inte barn längre är att man får göra som man vill. Jag och Erik har muffinstävling i köket just nu. Han bakar citrondito. Vilka blir godast?

För övrigt går Murre på svältdiet ikväll och imorgon eftersom han ska åppereras. Och det innebär ju att Billy-S gör detsamma. Det är mindre bra, hon är redan smal som en liten tandpetare. Kan en katt ha mask utan att den andra har det? Eller är hon bara en vanlig tonårstjej med lite ätstörningar måntro?

Kommentarer:
Postat av: Martina

Hon kanske är en Juhlia, kan äta hur jävla mkt som helst och ändå vara smal.

2008-11-20 @ 08:57:02
Postat av: Martina

Taskig rubrik btw! Nu blir jag gråtmild hela dan.

2008-11-20 @ 08:57:41
Postat av: AL

din rubrik får mig att vilja sitta på södra förhudsgatan i mmartinas rum och ha högläsning i just den boken så martina börjar böla. tider.

2008-11-20 @ 16:58:58
Postat av: Kristin

Du kunde väl stängt in dig med stackars Billy och gett henne lite mat. Murre skulle aldrig behövt veta!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits