Att uppskatta helgen


Från åkern vid Ålabodarna då för några veckor sedan. Jag tror inte jag varit så aktiv en söndag som denna på extreeemt länge. Kanske inte sedan jag flyttade hemifrån. Klockan elva körde jag tillsammans med Bea, Kari, Erik och lillpinken i Karis mage till Ikea för att köpa lite grejer. Jag och Erik behövde nya krukor eftersom kattajäklarna har slagit sönder nästan alla vi har. Kari skulle köpa en byrå och en badbalja till bebisen. Bea skulle köpa dörrar till sina hyllor men de var för långa så hon fick nöja sig med möbeltassar. Haha. Kom hem tjugo i två, åt lite och hastade sedan iväg med Bea till replokalen där vi repar på söndagar med Micke och idag även Pär. Det gick ganska bra idag faktiskt. Sen stack jag och Bea vidare till Martina och drack chokladglögg som var godare än den låter. Phew. Nu ska jag laga tusen makaroner som jag ska äta med pölsa och Erik med crabsticks. Och så ska vi börja kolla på Greys Anatomy. Synd att jag redan har sett första säsongen bara..

Förresten, såg en väldigt bra film igår som jag rekommenderar till alla: Son of Rambow. Döfin Brittisk film om en pojke som inte får se på tv men som blir besatt av Rambo. Se den!

Kommentarer:
Postat av: Bea

Meh! Jag köpte ju mer än möbeltassar ju. Plus att: jag skippade dörrarna av hänsyn till resten av sällskapet. Det hade gått om typ Kari o lillpinken hade suttit i Eriks knä och jag suttit dubbelvikt i framsätet eller nåt. Smaklig spis med de tusen makaronerna!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits