Måndag



En helg har gått, två fina konserter har skådats, två bilar har körts, två fötter inuti en mage har känts, en styck hembygd har besökts. Nu är det ny vecka igen och det är väl mest som vanligt. Jag längtar två veckor fram i tiden, när det börjar bli skarpt läge för en liten som vill komma ut. Det ska bli så jädra spännande att få vara med om en förlossning. Och så har jag blivit en sucker för julen, det är det enda jag tänker på. Konstigt. Igår såg jag och Martina och många andra denna mannen på KB. Det är en man med väldigt mycket vackert inuti.

Kommentarer:
Postat av: Malin ( Eriks syrra)

Ska du vara med i förlossningsrummet? Coolt i så fall. Coolt annars oxå.

2008-11-17 @ 21:13:33
Postat av: Helena

Ja du hade ju rätt om det jobbiga i att försöka hinna till konserten. Vi var i Lund vid åtta....Men fick ju filmen sedd och hemmagjord pasta gjord och äten. Frågan är vad det var som var hembyggt och som du kunde besöka (krypa in i)? AJAJAJ www.tyda.se nästa :-)

2008-11-17 @ 21:29:49
Postat av: erika

Jamen en jäla bygd då! :P



Malin: Jao, in i smeten ska vi jag och Bea, mens Kari ligger och lider ska vi oja och voja, andas och badda panna. Gonna be waaanderful.

2008-11-17 @ 21:53:20
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: marika

ska ni inte gå någon kurs så ni vet vad ni ska göra?? som man alltid ser i amerikanska serier

2008-11-18 @ 09:28:29
Postat av: kari

vi har åtminstone läst på lite i böckerna. Det går nog på ett eller annat sätt. På kvällar och nätter börjar det kännas att det är nära...

2008-11-18 @ 09:51:24

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits